|
FILE 40/46 |
|
||
|
Comment 1 to 7 of 7 Page: 1 |
|
|||
no.. GT40ka mama ten vinyl viac do oranzova.. no vlastne cervenooranzovy
|
|
|||
jj bol oranžový...
|
|
|||
no ano ale to bol original ale repliky zavodaku sa robia s cervenym vynilom..... ale aj tak diik
|
|
|||
Farba,ktoru maju tieto Fordy GT40,a ktore patrili stajne John Wyer Automotive Gulf Racing.Bola ich farba oznacovana ako "gulfblue and orange".Takze oranzova.Ale v mnohych okamihoch 24 hodinoveho zavodu v Le Mans,ked je Slnko na obzore,sa ta farba podobala na cervenu.Je to proste iba klam...A hlavne,Le Mans sa ide v 6. mesiaci (Jun).Vtedy byva v oblasti velmi vela musiek,takze po zavode auta vyzeraju naozaj spinavo. Inak,co tieto Fordy dokazali je velmi slusne.Vyhrat v 1968/69. Evolucie predtym este v 1966/67.Velmi pekne.....Uz len kvoli historii stajne Gulf Racing by to malo byt za celu galaxiu hviezd.Tuna teda "len za 5 * ". Urcite je to ale najlepsi obrazok aky som tu kedy videl.
|
|
|||
bubak ty si fakt fanatik.......ford vyhrali le mans 4-krat za sebou ako hovoris.....a to len preto,ze porshe 917 nemalo vtedy ziadnu konkurenciu.....a prisiel ford z ameriky a porshe sa mohlo schovat....... a za auto diki ti....
|
|
|||
Fordy nemali ani konkurenciu prave v 917.917-tky prisli az po nich,a to bola uplne ina skupina,a hlavne,casom z nich vyrastli naozajstne zavodne Bohyne (ved prekonat v treningu na Le Mans 1971 s LH verziou rychlost 386km/h na rovinke Hunaudieres uz nieco znamena ) ...skorej ich supermi boli mensie 908 s osemvalcovimi 3 litrovymi motormi.GT40 sa s 917 dostali do kontaktu iba raz.A to na Le Mans 1969.Vsetky auta Porsche trpeli na spolahlivost,ved dve 917-tky odpadli iba pre poruchu predovovky a spojky!A 908 proste na vitazstvo nedorastla....Ford bol pred Porsche.Na Porsche prislo az potom...az po GT40. ps.: Ved na fore nieco o tom je....
|
|
|||
ty jo dakto sa tu vyzna ja znam iba ze take daco jazdilo kedysi na Le Mans
|
Comment 1 to 7 of 7 Page: 1 |