FILE 28/75 |
Comment 1 to 20 of 20 Page: 1 |
|
|||
.. proc sem si myslel, ze to je Trueno
|
|
|||
pekne
|
|
|||
tien hroza,nechapem preco si otocil vo fotoshope auto , a ta ziara za autom sami nepaci..inak auto je fajn
|
|
|||
mayoor..ja viem v popise je napisane ze tien neviem robit ..........a dede..jak to myslis?
|
|
|||
press ? tien hrozny , uhol auta divny ta textura vlavo hore ? .... auto je pekne aj ked tu takych bolo uz 135434344834,3438443348348434381334313106
|
|
|||
ASTEk...no neviem ci tych aut bolo az tak vela a vlavo hore je niaka textura?....
|
|
|||
obrazne jzs.... trci ti tam roh textury v predu to mas pekne zakrite ... nie uplne hore ako mas auto ...
|
|
|||
nemal si to otacat... take divne to vyzera, press nist moc, auto tuctove, ale neni to tuzerina
|
|
|||
mne sa zda, ze ASTEK mysli to nad kridlom... sak to su uz detaily vsetko pohoda, auto krasa, ale ani ja nechapem naco si ho otacal... tien je na prd... skusim ti helpnut
|
|
|||
co vam vadi na tom ze je otocene ? kazdemu to vadi ale nikto nepovedal dovod preco mu to vadi ....ASTEK: sak poviem nie? /// asi nahodim niaky novy styl ked sa vam nelubi
|
|
|||
5* ale chýba body //....... neviem čo sa vám nelubi možte byť radi že sem niekto upuje aj normálny tuning z NFS a nie len VT alebo ten pixel tuning alebo tie pojebané screeny zo shiftu...už mi to leze hore krkom..
|
|
|||
no akoze toto si prehral, tak ja do tej skupiny nepatrim? jednoducho otocene to vyzera blbo to je cele...
|
|
|||
myslis tym jebnutie vystrihnuteho auta do nejakeho farebneho pozadia ? ,.... toto je naajs
|
|
|||
kua pri narazniku neslo mi to slovo na moj zakrpacujuci sa mozog
|
|
|||
takze ta "textura" pri narazniku je podla teba vlavo hore?
|
|
|||
ta vlavo v strede par centi hore dole
|
|
|||
CELE JE TO DAJAK HALUZNE OREZANE SOM SI VSIMOL
|
|
|||
no orezanie je este troska nedokonale ale tak kazdy nejak zacinal rovnako aj podlaha je dobra podla mna na to ze je to 1st time pre teba ..len skoda ze si to auto zrkadlil...
|
|
|||
hospodar
|
|
|||
|
Comment 1 to 20 of 20 Page: 1 |