![]() |
FILE 7/15 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Comment 1 to 2 of 2 Page: 1 |
|
|||
toto auto predbehlo svoju dobu.....ma v podstate dva motory z 911....karoseria cela zo sklolaminatu dokonca aj pristrojova doska,len aby malo co najmensiu hmotnost.....aerodynamika takmer dokonala.....toto je jednoznacne najlepsi screen z PU.....5*
|
|
|||
A nielen to,horčíkový rám (víťazné auto z LM 1971 Martini Racing št. č. 22),preplňovanie vo verzách pre Intersériu a CAM-AM.Nuž,to čo FIA povolila,tomu sa Porsche podriadilo. Najväčší problém bolo postaviť 25 homologizačných kúskov,potom to už nejak išlo. Motor ani tak nie z 911,ale skorej z predošlej 908 (podľa regule FIA musel tento motor splňovať 3 Litrový limit). + nepriame elektronické vstrekovanie paliva Bosch,kolúčové brzdy. Nuž,aerodynamika? Záleží od modelu. Je minimálne 7 verzí 917-tky pre WSC. A čím novšie,tým lepšie (to dokazuje fakt,že prvá Long verzia z 1969 dosahovala na Mulsanne Straight cca. 340 km/h,zato posledná Long Heck z 1971 až 386 km/h pri nezrovnateľne lepšej ovládateľnosti) Mám radšej práve Long vezrie,ale čo patrí do ságy Porsche Racing je minimálne sväté. Inak,toto auto je spravéne podľa predlohy Le Mans Filmu. Totiš preto,pretože Gulf Racing v roku 1971 nemal na svojej 917K štart. č. 22. Avšak,vo filme Le Mans áno.
|
Comment 1 to 2 of 2 Page: 1 |